flum.

Varit en riktig chilldag idag. :D Bara tagit det lugnt, satt ute i solen och läste lite. Efter 4 kom sis hit, fick lite pengar för å städa åt mig, så nu äre fint här. :) Å så åt vi gräddstuvad pytt i panna. Jag pallrade mig till statoil för att ta ut pengar och köpa chips, så såg vi på allsången. Men det var rätt trök idag. :p Så har vi bara chillat å flummat som vaaanligt. ;)
Vet inte vad jag ska göra nu, funderar på att sätta mig och kika på the grudge 2. Hihi, den verkar ju inte lite läskig den, å läskigast att kika på själv. Gillar när det är läääskigt. ;) Så får se om jag är skiiiträdd sen. :p
Imon äre jobb 14-21, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Om det bara blir hemma, eller vad som sker.
Hittade iaf några få bilder på Elins facebook, från poolpartajet. Så slänger upp dom med. ;)
Blir kanske en film eller nåt nu snart.
Tjarrrååå





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville ha i näsan ;) inte i näsborren hehe. men du vet "tjurring" men skippar det endå :P

2009-07-29 @ 12:52:27
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0