Flåt.

Flåååt för att inga bilder från gårdagen kommit. :( Men min jävla kamera är helt borta!!! :( Mår typ piss nu, köpte den för en vecka sen å det blev över 1000-lappen. Fan vad man ska lyckas jämt!! vad är oddsen liksom! :(
Trodde jag skulle hitta den hos Sarah idag, men fan heller. Antingen ligger den bakom nånting så den inte alls syns, jag hoppas verkligen verkligen att den kommer fram.. knäppte jättemkt roliga kort igår ju. Eller korten skiter jag väl blanka fan i, kameran vill jag ha iaf. :( Men jaa, kan ju vara nån som tagit den då? Man vet ju aldrig. Men isf hoppas jag att den jäveln kommer tillbaka med den så fort som möjligt, så kan jag ta det. Det är lugnt, jag ska försöka att inte slå ihjäl dej! ;) Nej men seriöst. Nu tror väl inte jag att någon gjort det heller, jag hoppas inte det iaf. Men som sagt, man vet aldrig ! Jag skulle aldrig kunna göra nåt sånt iaf, å skulle man råka göra det på fyllan är man väl schyst å lämnar tillbaka den dagen efter liksom?! Så gjorde ju jag när jag var svinpackad för några veckor sen, tog en killes pengar, två hundralappar som låg på marken. Frågade dock om jag fick ta dom å han sa ja, men han var ju ännu mer full än mig. Så dagen efter var jag ärlig å berätta, för förstod ju att han inte ens visste jag tagit dom egentligen, så förde över pengarna. Ärlighet varar längst, kom ihåg det!!!
Jaja, Sarah har väl lite bilder jag får visa sen åtminstone. :) Så ska jag nog ringa en spåtant å fråga vart min kamera är. ;) tsss!
Ledig hela veckan nu från ängsbacken. :) Ska kanske in till gävle imorron å träffa Cissi å jobba lite, blir nog skoj! :)
Nu tänkte jag ta å sova faktiskt!
Godnatt alla ärliga. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså jasså. trist med kameran !! taskigt folk det finns. fyfan.



Fint med mig, hur mår du ??

2009-07-13 @ 14:43:18
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0