Fest i stora lass.

Jajemen, ser ut som att det blir ännu en fylla idag. Carros utflyttningsfest, blir nog skitskoj! Hoppas sis är frisk å kan haka bara, hon hade ju ont i halsen igår. :/ Nää nu får jag ju snart ta å lugna ner mig lite. ;) Nästa helg jobbar jag, men ser ut som vi ska ut på kharma ändå där, den 24e. :P Den 25 äre ju Heat på lobby, hade varit kul å gått, men då slutar jag 21.30 å börjar 7 dagen efter så njae..! :D
Nu är iaf hotellet bokat till sthlm, vi ska ju på grönan där å bo på hotell den 1-2 aug, jag å Sarah. :D Så hotellet är bokat på sergel plaza, blir fett najs. ;D Å sen givetvis utgång på kvällen. Nån som har nåt tips på en schyst krog där?
Jaja nu taggar vi !

Jag avskyr verkligen att såra andra. :( Mycket bättre att bli sårad själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0