Donken!

Snaaaart snart ska jag å sis till donken. Inte hunnit äta nån lunch idag, jobbade till 14 å hade inget med mig. Shit, blivit för mkt donken på sista tiden. Eller Gula måsen som jag brukar kalla det ibland (snott från bror). Ni fattar va? ;D haha. Älskar deras cheddar cheese dip också, så sjuuukt god !
Jobbet idag gick bra iaf, allt rullade på utan att vara stressigt, såå skönt när det är så. Nu är jag ledig både imorron å tisdag. Härligt! Imorron ska jag kanske pallra mig till storvik å hälsa på Erika! :) Vi har nog inte setts sen... januari?! Shiiiit! Men det är en bra vän som man vet att man har kvar, även fast vi inte pratar å ses jätteofta. :) Ska jag få se deras nya lägenhet, och deras nya miss. Å hälsa på sweetvovvarna såklart. ;D Annars har jag ingenting planerat dessa dagar.
Jag funderar starkt på att färga mitt hår brunt! Alltså mörkbrunt, samma hårfärg som Camilla har ungefär. Men har lite beslutsångest! Vad tycker ni?? Ska jag ha kvar mitt blonda hår eller färga det mörkbrunt? Shiit, vad lika jag å Camilla skulle bli! Haha! Börjar bli sugen, å tror jag skulle passa i mörkbrunt också faktiskt. Men trivs med det jag har också, så det är svårt. Tar gärna emot åsikter! :D
Men nuuu ska jag bege mig.
Hörs sen kanske. :)
Puuuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0