Chips å cola.

HEJSAN! :)
Sorry för mitt dåliga bloggande, varit riktigt kasst med sånt nu. Men inte hunnit helt enkelt. Igår skrev jag ju att vi skulle på Kharma och så blev det. Jag, Camilla och Sarah tog en taxi dit å röjjde loss. Treevlig kväll, trevliga folk träffade man och bra stämning. Hade hellre gått ut idag på Heat å varit hemma igår istället, men blev svårt när jag slutade 9 idag och börjar 7 imorron. Men lite avis är jag allt på folket som drar dit. ;P Ääh taggar till sthlm nästa helg jag, ska bli så otroligt kul!!! Jag å Sarah åker kl 8 lördag morron, checkar in på Sergel Plaza hotellet och drar på grönan. :D Wee, hoppas vädret är fint. Sen på kvällen drar vi ut på krogarna och röjer järnet! :D Ååh vad taggad jag är.
Jobb imorron som sagt, 7-14. Sen vet jag inte vad det blir, blir nog en lugn å skön söndag, ledig både måndag å tisdag. ;) Tycker faktiskt om mitt schema! Eller inte den 7-8 aug, när jag fått inbjudan till två fester den helgen, en på fredagen å en på lördagen. Å på fredagen jobbar jag 14-21 och går 7-14 både lördagen å söndagen. Ååh hatar när man jobbar så på helger. Men ska ev byta med en iaf, så jag åtminstone kan gå på Stinas fest på fredagen. Det andra var nån maskerad i gävle som också hade vart skoj å gå på men segt när man börjar så tidigt. :S
Jaao, nej ska väl lägga mig i soffläge å glo på tvn. Å sen soooova. ;)
Nattinaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0