Bättre sent än aldrig.

Yee, bättre sent än aldrig med lite bilder från poolpartajet. :D Min kamera blev ju förmodligen stulen av nån jävel, som jag berättat om, men fick ju några från Sarahs iaf. :) Exakt alla som var där blev inte med på korten på denna kamera, men de flesta iaf. :D Knäppte som sagt mer med min kamera..
En kanonkväll som sagt! Partyhatten på ! Kolla in bålen, den var den godaste jag druckit. ;)

Ikväll äre lugnt iaf, varit å ätit på Napoleon med Sarah å Camilla, åt en filé black and white, hur gott som helst som vanligt! Så drog vi hit sen, kikat på allsången, å nu kikar vi på filmen Störtkär som går på trean. :)































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0