Trött!

Tjenatjeena :D
Sorry jag inte bloggat nånting på hela dagen, men har verkligen inte orkat. Festade ju igår som sagt, å var rätt schleten idag ;) Vaknade halv 9 imorse, var såååå sjukt törstig å sa till Fredrik att jag skulle göra vad som helst för en cola, så vi begav oss till statoil. Köpte 1,5 liter cola och en macka, det första jag gjorde var att ta en klunk av colan men så fick jag en chock tror jag för var tvungen att spy lite i snön :( haha. Usch usch, inte alls trevligt, men alltid lika skönt efteråt.
Sen skjutsade Fredrik hem mig för han skulle till gävle och spela korpenhockeymatch, satte mig vid datorn å chillade, lyssnade på massa bra musik. Har ju skaffat spotify nu, det är ju så sjukt bra musikprogram! Jättebra att ha när man har fest med, som igår. :) Var supertrevligt! Jag och Fredrik åkte till american take away och köpte pizza först, sen strax därefter Sarah och Johanna :) Jääätteskoj å festa med er tjejer ;) Så vi satt å drack lite å snacka massa skit, sen kom Camilla å Thomas typ två timmar senare :) Trevligt, trevligt! Camilla å jag bytte klänningar igår, hon hade min fina randiga å svarta klänning från gina, och jag hade hennes röda klänning/linne. Finfint :D Å sen runt 10 så kom Lisa hit också, med en killkompis. :P Taxin kom redan kvart över 11, är ju bra att komma dit i tid när det är löning. Men var inte sådär aspackat med folk, utan var rätt hyfsat. Skönt det faktiskt, hatar å trängas! Man var ju rätt full dådå, det vet nog folk som såg mig :S ehm :P haha. Men det bjuder jag på! Satt å skrattade för mig själv idag ett bra tag när jag såg vimmelbilden på efterfesten på mig å Lisa! Holy shit, vad rolig jag såg ut. :D Sån jäkla min.. Men är ju sådär jag med, älskar å fula mig på kort ;)
Aja, annars idag så har jag å Fredrik gjort hemlagad pizza, det blev gött. Sen har vi kikat film, madagaskar 2. Den var väl sådär, känner det är inte riktigt min typ av film. Växt ifrån såna där filmer tror jag. :D Haha. Tråkig jag är. Men jag älskar såna där klassiska disneyfilmer som askungen, bambi osvosv :D Å sen ikväll såg vi på passengers, en ny skräckfilm. Den var väl helt okej, grymt seg i början, men slutet var oerhört bra och spännande. Ska väl inte skriva hur slutet var om nån som läser här hade tänkt se den. :P
Så var vi hem till mor och far en sväng med. Och även en sväng till Peter, Fredrik har ju inte varit där. :P
Men nuuu blire sova iaf! Rätt trött, sov väl 5 timmar inatt eller nåt. Vaknar jääämt tidigt när jag är bakis... jämt. Blir lugnt ett tag nu iaf.. vad jag vet. :P Ska nog hem till Carro i torsåker på fredag, käka å kika film, inte träffat den tösen sen slutet av september, så det ska bli riktigt skoj!
Har inte så mycket bilder från gårdagen heller.. :S Men kan bjuda på nån iaf. ;)
Johanna, jag och Sarah, lite småfull och flummig. :D
Men nu sova ON! Hörs imon ;)
GODNATT !



Kommentarer
Postat av: Johanna*

det var riktigt trevligt :)

2009-01-26 @ 15:44:44
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAck för en skit rolig kväll gumman! <3

2009-01-26 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0