Torsdag.

Shit, den här veckan har gått fort ändå den, fast jag typ inte har gjort nåt tycker jag :P Imon äre äntligen jobb iaf, å jag längtar nästan ;D Jobbar ju för vikariejouren inom gävle kommun ja, dom ringer en typ varje dag om jobb. Men på sista tiden har jag mest varit i hagaström, så då har själva dagiset ringt till mig istället. Å det är dom som frågade mig angående imon, vikariejouren har inte ringt innan jul. Antagligen har dom dåligt med jobb just nu, gissar på att dom snålar rätt mkt med vikarier för att spara in pengar, alla dagis. trist trist, men jag tycker det går utför med det mesta nu i jobbvärlden :S Aja, får bli att plugga till hösten i värsta fall ;D Till förskollärare isf, vet inte vad jag annars ska pyssla med, är väl det jag vill. Skulle ju kunna tänka mig nån affär av nå slag, trivdes faktiskt riktigt bra på lilla willys när jag jobbade där, innan det gick i konkurs. Men är ju svårt det med, den gången hade jag kontakter, å det är väl det man kommer längst på idag, inte via arbetsförmedlingen av vad jag fått höra. Har inte varit på arbetsförmedlingen en enda gång än ja, å det känns rätt bra. Men så småningom blir det säkert. :P
Aja, fredrik är å jobbar nu å jag är hos han. Åkte hit rätt så sent igår. Hade tänkt sova hemma först men njäe ;) okej jag är INTE toffel! haha :D kändes mkt mysigare å sova med honom bara ;D Sen sa jag att jag kommer om vi går å bowlar imon kväll, som alltså är idag. Så får se om det blir så ikväll då kanske. Vet inte vad jag ska göra nu på dagen. Gå ner på stan en sväng kanske? maybe.
btw, andra avenyn började ju igen i tisdags! :) fasen vilket otroligt bra program det är! Dock hörde jag att dom kanske lägger ner till nästa vår eller nåt, pga att det är runt 600.000 tittare bara. Fan det är ju så jävla bra, ni som inte tittar, börja gärna titta, för det är oerhört spännande ;) Går på tisdagar enbart numera, 21.00-21.45! För var det tre halvtimmar tre dagar i veckan.
Helgen då? Inte en aning än så länge.. Blir lugnt iaf, så mycket vet jag. Nästa helg äre löning iaf, då blir det utgång i sandviken :) Lobby med sarah, camilla, erika som det låter, kanske thomas (camillas kille) å kanske fredrik. Hoppas på fler gör jag också :) taaagging ; )
Lite trött är jag dock på lobby, varit där rätt mkt på sistone. Men är man där med rätt folk kan det ju aldrig slå fel nästan :)
Ett plus om det är mkt folk ute med. Inte FÖÖÖR mkt bara. som jag hörde av dom som varit ut där på juldagen. sa att det inte gick att föreställa sig. sånt måste va sjuuukt jobbigt? nej var på goya den dagen ja, å hade faktiskt riiiktigt skoj! :) varit där en snabbis en gång förut med, tycker inte folken som är där är sådär riktigt min stil kanske? men den här gången såg jag inte så mkt av det folket utan var riktigt skoj som sagt! :)
Nu göra nåt annat?
Kanske skriver mer senare, annars imon!
PUSSIHEJS!

Kommentarer
Postat av: Sarah

JA vi taggar till löningen ullis:) vi har alltis skoj på krogen:D

2009-01-15 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0