Sur.

Hej gott folk!
Hoppas ni mår bra å är glada! Det är inte jag kan jag säga. Fyfaan. Less på småsaker, å på ALLT! blääsch!
Är hemma å tvättar å städar lite.. tagit det riktigt lugnt. Lite ont i ryggen har jag å¨, av min stolfan :(
Men ska iväg om två timmar till Mio i valbo.. Fredrik har ju jobbat där, å idag skulle det vara nå jävla invigningsgrejs. Så alla som jobbat där fick ta med sig nån, så var det nå speciella gäster som var inbjudna osv. Vet inte riktigt vad vi ska göra, får väl gå runt å kika antar jag å bli bjudna på nån dryck eller nåt. Lär väl bli lite gladare till dess..hoppas jag. :P

Kort inlägg idag, innan jag skriver nåt onödigt här :)

Kanske uppdaterar mer ikväll.
TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0