Sjuk..

Mm, har gått och blivit sjukling ja. Synd om mig ;D Sitter hemma å tar det lugnt bara. Hade tänkt åka till valbo med Camilla, mor å far, men orkar verkligen inte när det iaf inte är nåt speciellt jag vill ha. Bättre å vara hemma å se till att bli frisk, jag som ska jobba hela nästa vecka. Är rätt så förkyld å lite fryssen.. men orkade pallra mig till ICA iaf, å tvättat klart har jag också gjort. :) Fredrik åkte för ett tag sen, han skulle iväg på 50årskalas. Så kommer nog Camilla till mig ikväll, ska kika film bara, får se om Sofia också kommer :)
Jag å Fredrik var hos Carro i torsåker igår, världens ände ;D haha. Men var trevligt där, hon har ju skaffat ny lya, å den var naajs! Hennes pojkvän var också där, så blev en form av parmiddag :) Så kikade vi film sen, å sen åkte vi hem, var så sjukt trött plus att jag inte mådde hundra. Klockan var väl iofs nästan 12 så. Blir iaf inge fest förrän nästa löning som det ser ut nu. Spara in pengarna...
Har lite tråkigt så snodde en sån här från nån ;D

Du och din pojkvän:

Vad heter ni? - Ulrika och Fredrik
Hur träffades ni? - På internet, men vi hade vetat i ca ett år vilka vi var genom en kompis till mig.
Hur länge har ni varit tillsammans? - 5 månader ungefär.
Är ni förlovade? - Nej.
Bor ni ihop? - Nej. Eller jaa.. nästan ibland :) haha

Har ni barn? - Nej.
Har båda körkort? - Yes!
Isåfall, vem kör bäst? - Haha.. han kör väl lite säkrare iaf ;)
Kommer du ihåg er första kyss? - Jaa, i soffan hemma hos mig ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Jag, tror jag.. :P

Vem är äldst? - Fredrik är 2 år äldre.
Vilket stjärntecken är ni i? - Jag är kräfta och han är fisk.
Vem fyller först på året? - Han fyller i mars, och jag i juni :)
Vem är längst? - Han.
Vem sjunger bäst? - Öhm.. jag vet fan inte, seriöst? :P

Håller ni handen på stan? - Jao nästan jämt :)
Var någon av er oskuld när ni träffades? - Nix.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nääe.
Vad hade ni gemensamt? - Vet inte.. filmer kanske :) båda älskade god mat! haha.
Blev du kär i första ögonkastet? - Hehe.. intresserad iaf.

Har ni någon speciell låt? - Njääe.
Har ni stora framtidsplaner? - Vem vet. :)
Har ni gråtit i varandras armar? - Nääe inte direkt faktiskt.
Har ni varit utomlands tillsammans? - Yes, i grekland var vi i oktober!
Vilket är erat bästa minne? - Hmm.. vi har ju faktiskt inte vart tsm så länge. Men får väl säga grekland ;) plus räkmackan! haha!

Vem lagar bäst mat? - HAN! :D Haha. Han är grym!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Myser, ser på film, ute å går promenad, pratar, badar badkar ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Näe :P
Blir du lätt svartsjuk? - Hyfsat tyvärr.
Brukar ni bråka? - Nääe inte så värst. :)

Ringer eller SMS:ar ni mest? - Smsar nog lite mer.
Vad är han/hennes finaste kroppsdel? - Hmm.. gillar hans ansikte och sen även magen ;) Armarna å Ryggen! <3
Brukar någon av er prata i sömnen? - Nix, jag nån gång kanske. :P

tihi ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0