Segt.

Sitter man här igen :P Vakna runt 10 idag. Var ju tvungen å åka med bilen till bilfirman, dom kikade på den å sa att jag ska komma imorron. Gaah! Pallar inte säga nej till jobb ännu en dag bara för det där. Å dom kunde inte ha sagt igår att jag kunde komma på eftermiddagen så dom kunde ta en kik å sen komma imorron, som alltså är idag, istället? Nej, så funkar det tydligen inte! Får hoppas bror kan åka med den åt mig imon då iaf. Om det nu blir jobb vill säga. :)

För övrigt tycker jag vädret är rätt underbart just nu! Inte en snöfläck ser man, å fick nästan vårkänslor när jag gick ut imorse. Lite tidigt än, men jag älskar verkligen våren. Vet många inte gör det, som har svårt med pollen, men jag äälskar den. Nästan lika mkt som sommaren. Men bara nästan ;) Det där underbara fågelkvittret, å alla blommor, så man vet att sommaren snart är på väg. Typ april maj.. wonderful ;D Hösten hatar jag! Bläsch. Vintern är rätt så bra, men får inte vara snö för länge! Okej.. erkänner det är lite tråkigt snön försvunnit. I å med att man inte kan åka mera pulka :/ :P åkte det häromdagen jag å fredrik, i hemlingby. Fasen va skoj ;)
Annars idag har jag ingen aning om vad som sker. Ska hem till mor en sväng tror jag, så lär jag väl köpa olja å filter till bilen. Åka till fredrik senare? maybe. Första natten jag sov ensam nu på säkert två veckor.. :S Men det gick väl bra. Förutom att jag drömde om bilolyckor, å att folk jag inte känner på riktigt å inte ens vet vilka det är råkade ut för det. Sen drömde jag om nån asrolig fest också. Drömt så sjukt mkt om fester på sistone :O haha.



Avslutar väl inlägget med en bild på min toyota celica då, eftersom jag skrev rätt så mkt om den idag. :D
ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0