Om MIG!

Haha, nu äre så att jag sitter fortfarande vid datorn. Har rätt så tråkigt. Å tänkte att eftersom jag ändå startat en blogg å alla kanske inte vet så mkt om mig, så kan jag lika gärna göra en sån här.

OM JUST MIG
NAMN: Ulrika
FÖDD: 29 Juni 87
BOR: Sandviken
SMEKNAMN: Ullis :P
FAMILJ: Mamma, Pappa, Stefan, Peter, Camilla, Betty ;)

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Ja jag tror det.
ÅNGRAT NÅGOT: Nej.
LJUGIT: Ja.
SVIKIT NÅGON: Nej, inte vad jag själv tycker.
KÄNNT DIG SÄMST: Njäe.
GRÅTIT: Näe.
SKRATTAT: Jää. ;)
VARIT SJUK: Nix.
VARIT UTOMLANDS: Nix.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Nej..eller ja, folk jag chattat med förr som jag redan hunnit träffa ja.

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Rätt sällan faktiskt.
SKRATTAR DU OFTA: Haha ja. ;D Dom som känner mig vet!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Lite seg å uttråkad.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Helt okej. Lite småless å irriterad ibland.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Näe :P
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Jo.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Jaa. Eller förtjust å intresserad kan jag lätt bli. Men kär har jag svårare att bli. Men blir jag kär så är det på riktigt :)
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nej.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Faktiskt.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Mm ;)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: En :P
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Joo :(
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Mm :D
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Snälla, söta, ROLIGA ;D
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Hmm. Söt :P
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång :P
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar egentligen ingen roll. Men säger brunett :P
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Haha, vet inte :P

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Blondin just nu. Är egentligen brunett.
ÖGON FÄRG: Blåa.
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Mellan.
SNYGG ELLER FUL: haha :P snygg säger jag väl.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ja, oftast.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Händer.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Nej, nån :P
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej inte spec faktiskt.
SMINKAR DU DIG: Jaa.
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ? Duger utan, men tycker jag blir finare med. Å det tror jag de flesta tycker. Tjejer alltså. Killar ska INTE ha smink! Undantag om dom står på scenen vill säga.

Jaa.. det blev aldrig nån burk. Men kanske dags nudå? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0