ojoj :P

Ehm, ja som jag sa tidigare för typ .. 3½ månad sen så skulle jag starta en blogg. Jag skrev ETT inlägg! Inte bra , inte bra. Men jaa.. får väl ta å försöka skriva lite oftare nu. Kan tyvärr inte lova nåt ;) Men det blir nog bra, kanske... Ingen som har läst nåt inkägg än iaf, i å med att jag inte berättat för nån att jag har en blogg ;D Eller har å har. Ska bli iaf.

Vad har hänt sen den 19 aug då, som jag skrev sist? :O haha.
Det är ju ett bra tag sen det. Men det jag kommer på nu är väl att jag mestadels har jobbat, jobbar ju på olika dagis. Mest varit på ett i hagaström, typ hela tiden nästan, trivs sååå bra där ! :) Så sjukt söta barn! Så himla kul å se när dom har utvecklats över den lilla jul som varit å pratar mer å tydligare å har ändrat sig som personer, blivit tuffare osv. Inget man tänker på så himla mkt om man träffar dom under en å samma dag. Men när man varit ifrån dom några veckor, så märks det såå bra. Spec med en liten urgullig tjej. Hon fyller 2 nu snart, har varit rätt så rädd för mig å tytt sig till dom andra som jobbar där, men man märker verkligen utvecklingen , hon pratar mkt mer nu än innan jul å är inte alls lika rädd för mig mer :) Såå bra! Men ja :) Barn är härliga!!!
Annars då? hm, har väl mest umgåtts med Fredrik ;) Min pojkvän för er som inte vet :P Vi var utomlands i oktober, grekland en vecka. Det var niiice, men lite dåligt väder i början av dagarna. Men blev bättre sen så man hann få färg iaf. Så annars har det väl varit lite fester som vanligt ;P Camilla (syster) fyllde ju 18 den 14 december, sååå skönt att hon också kan springa på krogen nu ;) Har man nån som typ aldrig bangar iaf. Eller njae.. ska väl iofs inte säga för mkt där :P Men som sagt, blivit en del fester. Men inte alls lika mkt som det var i våras.. festade typ jääämt :P Man har lessnat lite nu. Räcker med en eller två ggr i månaden. Förut var det 3 av 4 helger i månaden.. såå.
Jaa.. vad mer kan jag berätta? Bor nästan mer i gävle än i sandviken nuförtiden :P Hemma hos Fredrik. Har ju nära till jobben på det viset med. Sen har ju han en lite större lägenhet å röra sig i, man blir rätt tokig om man är två st i min etta för länge ;D Plus så gillar jag gävle rätt mkt mer än sandviken med. Pluset med sandviken är ju att man har alla man känner där.. :) Tur man har bil säger jag !
Tjaa.. annars vet jag inte så mkt mer å skriva just idag. Är hemma hos Fredrik idag iaf. Blir väl bara lugnt.. Såg Fun with dick and jane igår kväll, rätt så bra film lär jag säga, rolig var den! Blir väl nå liknande idag.. Måste ut å promenera iaf, ett som är säkert! Såå sjuuuukt nice väder ute :) Helt underbart !
Men skriv jättegärna nån kommentar eller fråga! Så ska jag försöka loova å skriva oftare nu! ;)
Pussikrami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0