nähää.

Nääe, blev hemmakväll ikväll igen. Tänkte gå ut på krogen med Camilla (syrran) hennes kompis Sofie å Maria. Men Sofie skulle inte med, camilla kaosade, å maria skulle ut men på pubar. :P Tjata jag skulle komma med, men seg som jag är å inte orkar åka från gävle så blire inget ;D Är ju hos Fredrik fortfarande. Blir film halv 11 iaf, om tina turners liv. Den är asbraaa, rekommenderar den starkt! Blir skoj det med. Fest får det bli om två veckor :) Aldrig dumt å spara pengar, när man heller inte är supertaggad.
Å imon blire kanske badhuset med fredrik ^^ fasen vad skoj egentligen, länge sen jag va där nu! Få vara lite barnslig å plaska runt å ha sig är ju aldrig fel ;)
Menmeen, om man skulle ta å kika in teven lite.
Å som sagt, kommentarer eller nåt liknande tack! :)
Hade lite småtråkigt så knäppte lite kort idag :P Har rätt så tråkigt nu, Fredrik sitter å ser på nån film. Var såå tänkt det skulle bli utgång med Camilla, hennes kompis Sofie å Maria. Men så blev aaallt kaos, å jag blev kvar hos fredrik. Tror ingen gick ut heller. Kanske Maria, men blev bara pubar å orkar inte åka in till viken för å gå på pubar :P Sååå.. blir film halv 11 iaf, om tina turners liv! Asbra, den rekommenderar jag ! Tjiiing ! :) Vi idag , hade lite småtråkigt ;P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen, har Ullis en blogg? Måste läggas in på favoriter ;)...! Har kollat på film idag vi med, World Trade Center. Slutade nyss. Kram Kram

2009-01-11 @ 00:05:58
Postat av: Alina

Hoppsa du haft en bra dag! Diggar din blogg:) Kramar

2009-01-11 @ 00:08:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sarah

ja tagga till löningen:) då ska vi ha skoj! <3

2009-01-11 @ 13:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0