Måndag.

Hej hopp!
Idag är det måndag, veckans näst tristaste dag. Söndag är lätt värst, å lördag är bäst, sen kommer fredag efter lördag :D Enligt mig då. Blev ledig idag med, så vaknade i gävle hos Fredrik typ halv 12. Skönt skönt! Sen chillade jag hemma hos han en sväng, ringde bilfirman. Måste ju fixa med min bil så den går igenom besiktningen innan jag får kallelse till att besikta den. Förra besiktningen så gick den igenom , men dom hade ju lite fel som skulle åtgärdas, annars kanske den inte gick igenom nästa gång. Så fick tid imon, frågan är ju om dom gör nåt åt det imon eller bara tittar på den å säger att jag ska komma en annan dag :P Lite småskumma på den där bilfirman, men dom är billigast så .. bäst å gå dit :) Vilket betyder det inte blir jobb imon heller då förmodligen. Gah, vill jobba! Haha.
Annars idag har jag faktiskt färgat Camillas hår. Hon har ju alltid varit blond, men nuumera är hon.. brunett!!! :D Wiho! Skoj med förändringar! Å bra blev det. Lite ovant kanske, men så fiint så ;) Så förut har ju jag varit brunett å hon blondin, nu har vi "bytt" hårfärger då kan man säga :P Koolt koolt!
Kan kanske lägga upp nå bilder här sen på hennes resultat innan å före :P

Men nu blir det kanske burken ett tag !
Pusstjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0