Läskigt..

http://nyhetskanalen.se/1.828596/2009/01/28/jorden_gar_under_den_21_12_2012

Mm, om ni läser denna artikel så..det är läskigt. Står att jorden kommer gå under 21/12 2012. Inget jag orkar tänka på och fundera över.. men visst, jag erkänner att det är läskigt när man läser sånt. Mayafolket påstår det, nå indianer. Man har ju ofta hört att jorden ska gå under, 2019 kommer jag ihåg jag hörde om för några år sen och 2000 hörde man ju om. Så inget att förlita sig på. Men lite läskigt idag när man ser rubriken på text-tvn å det låter helt säkert "jorden går under den 21 december 2012." gaaah.. :P
Jag tänker iaf leva i nuet och inte tänka på det. Tror inte på det heller så. Men visst, tankarna kommer och går lite då å då.
NUU tänker jag gå å sova iaf, med älskling.
Trööööttis ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0