Jävla snö :(

Hej folket!
Sorry för att jag varit seg med bloggandet igen. Blev faktiskt inte å sitta mkt vid datorn igår heller ;P Å jag ser att det går liite neråt med läsandet, kan bero på att mina senaste inlägg varit rätt tråkiga plus att jag inte varit så aktiv. Menmen, ska försöka skriva mer å längre, jag lovar ;)
Men det snöar ute, å det gör mig lite less faktiskt. Som jag skrev i ett inlägg förut så hade jag ju vårkänslor..men vart tog dom vägen? Gone! Snön kom ju tillbaka :( bort med den! Men iofs är det ju bara januari än, så man ska väl inte klaga alltför mkt. Aja.
Blev jobb på ängsbacken idag ! Dom ringde dit mig kl 7.15 imorse, å jag låg i gävle i fredriks säng, men visst sa jag å så skyndade jag mig allt jag kunde, bönade till viken, å viiiilken jäkla trafik det var alltså! Man kan ju få nå fel. Var jag där kl 8 iaf å slutade 14. Inte varit där sen den 8 oktober, kommer ihåg det för det var dagen innan vi åkte till grekland. Så var ju ett bra jäkla tag sen, jag har ju varit så uppbokad på dagis efter det. Men himla kul å träffa alla tanter :) En hade saknat mig sa hon, hihi. Så hade vikariejouren ringt en timme senare, men jag var ju upptagen då så. Dom får gärna ringa mig resten av veckan, eller ängsbacken. Så jobbsugen! Blir knäpp om jag går hemma flera dagar i rad.
Helgen var otroligt lugn, var i gävle hos älskling bara :) Kikat film osvosv.
I veckan har jag ingen aning om vad som händer, förhoppningsvis jobba iaf, å i helgen är det utgång som sagt, ser såå framemot det! Frågan är vad jag ska ha på mig bara.. en senare fråga det. Får se vilka det blir, några är spikade som ska med iaf ;)
Men nu blir det en dusch, å sen blir det till bilfirman en sväng för å fixa lampan ev. SUUUUCK!
Uppdaterar mer senare antar jag :D

Tjingetjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0