Helg!

Fredag, och helg. :D Najsnajs!
Blev inget bloggande igår, hann aldrig..flåt ;) Gjorde inget vettigt egentligen, men hade en dryg mensvärk på dagen, å Fredrik var här, och senare kom Sofia med, så var ju tvungen å vara social :D Å älskling lagade mat å mig igår, både lunch och middag. Tack för det älskling! :) För er som inte vet, så är han GRYM på matlagning :)
Men sen gjorde vi inget vettigt efter Sofia dragit. Promenerade till ICA maxi och tillbaka. Å sen åkte älskling hem.. Idag har jag varit på ett dagis å jobbat några timmar, det var trevligt. :) Efter det fikade jag med underbara Sarah :) Så ringde hagaströmsdagiset om jobb HELA nästa vecka, å kanske veckan efter med. Hihi, värsta underbart, är ju stället jag trivs bäst på det :) YEsyes.. Å ikväll ska jag å Fredrik hem till Carro i torsåker, hon ska bjuda oss på mat ;) Åså ska vi kika film tror jag. MYS! Har ju inte sett hennes nya lya än heller. :)
Men skriver väl mer senare, eller imorron. Kommer nog va rätt trött ikväll, gick ju upp tjugo över 6 idag. Pust!
Aja..tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sarah

du är underbar gumman:p

2009-01-30 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0