Hejs!

Är i gävle hos Fredrik nu, vaknade för två timmar sen typ. Blev ledig idag, så hade ju lika gärna kunnat lämna in bilen själv, men det fick bror göra istället :P Men ska hämta den runt 4tiden så blir hemgång till dess. Sitter å chillar järnet just nu, lyssnar på massa musik å grejs. Ska ner till zooaffären strax å köpa syretabletter till fredriks lille firre frank ;) Efter jag bloggade sist så äre inget spec som hänt, var hem till mor en sväng igår åså. Nu är Camilla helt brunhårig, såå annorlunda, men såå fint :D Haha. Seriöst, har nog aldrig haft så roligt med nån människa som jag har med henne! :P Haha. Seriöst  å då menar jag seriöst, världens roligaste människa är hon :D <3 Iaf om man har min humor (vilket kanske inte alla har?) Tur man har en bra relation med säger jag, inte alla syskon som har det med varandra. Peter å Stefan har jag väl också hyfsat bra relation med, men inget om man jämför med camilla..kan ju bero på att vi båda är tjejer med samma sjuka humor :P
Aja, efter det åkte jag till freeddan. Fick skjuts av pappa till mossvägen, var ju tvungen att ta buss då eftersom bilen skulle in på lagning. Så kommer jag på när jag kommit dit att jag glömt nåt viktigt, så var tvungen å bege mig hem igen. gah vad sur jag var :P tur man inte har skitlångt hem iaf. Så kommer jag äntligen på bussen, å dom har ju ändrat priserna å grejer nu med, det är dyrare om man är över 20. Så en liten rolig grej, haha.

Busschauffören: Har du passerat 20?
Jag: Jaa.
Han: Jasså, du det kan man inte tro eller.
Jag: Hehe nääe, det är inte många som tror det.
Han: Nää men det ska du va glad över tycker jag!
Jag: Haha jaa, jag antar jag borde vara det .

Haha :D Lite småkul sådär, men blir jag förvånad? neeeeej! Jag kan inte räkna alla som trott jag är yngre än vad jag är. Har nog aldrig träffat nån som tror jag är i den åldern jag är. Å då är det inte bara ett år yngre dom tror att jag är, utan typ 3-4 år yngre ibland :P Men vad gör man.. blev lite irriterad förr, men har som sagt vant mig rätt rejält. :P Å det är ju faktiskt bra i framtiden. :D

åååh jäääklar vilken fullmåne det va igår då! shiiit , aldrig sett nå liknande! sååå vackert !

Aja, men nu blire väl å hitta på nåt annat bus :)
XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0