fredag :D

Jippie yaho, så skönt med helg! :D Sitter hemma hos freddan å chillar, precis varit nere på stan å handlat dricka till imon och lite mat å sånt :) Blir en lugn kväll ikväll, äta tacos som vi ska göra snart.. MUMS! Å sen blir det väl tv/film å chips ;)
Varit å jobbat på ett nytt dagis idag, vikariejouren ringde mig 9.40 imorse, jag trodde dom skulle ringa om jobb nästa vecka, men hade kommit in nåt dagisjobb sent där. Dom brukar ju alltid ringa runt halv8-8 annars. Senast 9. Så det var bara att gå upp å duscha en snabbis å bege sig. Men faaasen vad svårt det var å hitta dit! Det låg rätt så nära teatern (såg det iaf ut som på hitta), men man skulle tydligen åka en bra bit förbi teatern innan man var där. Så jag gled runt gatorna där i gävle, bilar å folk överallt, man var ju inte liiiite less! Så stannade till slut å frågade en snäll gubbe, som kunde förklara för mig! :) TACK för det!
När jag väl kom dit så var det trevligt iaf. :)
Ser verkligen fram emot utgången imon! Blir jag, Sarah, Johanna, Camilla, Thomas å Fredrik hemma hos mig :) ev nån mer, får se hur det blir. Å jag kommer ha ett såå fint klänninglinne på mig, ska låna av camilla. Shitshit, så snyggt!
Men man känner när man ofta är i gävle att det egentligen sjukt roligare här, mkt mer drag överallt typ.. svårt å förklara :P Fördelen med viken är ju givetvis att jag känner så mkt mer folk där. Å fredrik har lessnat såå sjukt mkt på att gå ut i sandviken, förstår jag iofs om man bor i gävle, å inte känner mkt folk här. Men är man med roliga folk, som man trivs med så kan det inte slå fel. Kan faktiskt slå fel sjukt lätt ibland, när man ska festa med ett gäng eller bara umgås, om det är så att det är en i gänget man inte tycker om. Det kan seriöst förstöra hela kvällen för en.. såå trist. Nu är ju inte jag så att jag bara går och ogillar folk utan anledning, men jag är även så att jag verkligen känner när personer inte tycker om mig.. Såå sjukt djup känsla man har, går inte å förklara. Personen i fråga kanske pratar trevligt med en eller vad som helst, men nääe det går inte å förklara, man känner bara i luften att personen inte gillar en. Är mest såna personer jag menar då. Eller såna som är bara allmänt kaxiga å otrevliga.. som tur är är det inte alltför ofta man träffar dessa människor :P Men gör man det, såå.. ja.
Här är en bild på nå rätt så äckliga shotsgrejs vi drack i grekland. :P Håller mig helst till cider eller öl. :P
TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0