Fan!

Hej allihopa!
Sitter i gävle hos Fredrik, blev ledig idag. MEN jag hade kunnat jobba om det varit så att jag haft pengar på min telefon igår. Var på ett dagis i valbo igår, blev ditring redan 7.00. Men sen när jag kom dit såg jag att hagaströmsgården ringt mig två ggr, dessutom svarat in två röstmeddelanden på min mobil. MEN jag kunde ju inte ringa upp, eftersom jag inte hade laddat på mobilen med pengar, kunde bara smsa. Så ringde upp runt kvart i fyra när jag slutat, då hade en som jobbar där frågat om jag ville jobba igår, å sen hade hon ringt in ett till som sagt å sa då att eftersom jag inte hörde av mig hade dom fått in en annan vikarie. Men om jag ville jobba resten av veckan skulle jag ringa in så fort jag kunde, annars skulle dom låta den tjejen jobba istället. Har ju varit där mkt på sista tiden, och det är det dagiset jag trivs mest på med, såå himla trevligt där! Men då hade dom ju sagt att hon kunde jobba resten av veckan istället när jag inte hörde av mig. Förstår jag ju med. Men gah. Ibland får man bita i det sura äpplet. :P
Ska träffa Sofia senare iaf, inte träffat henne på en månad så det blir trevligt. Gå en sväng i gävle å kika. :)
Å sen ikväll ska jag nog tillbaka till sandviken tror jag.
Tjabba på er. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0