Badat ;D



Haha jeepp, idag har jag å Fredrik varit å badat :) Dock inte på det där stället tyvärr, även om jag hellre velat badat där. Det är från grekland när vi var där i oktober. Himla kool bild faktiskt, eller vad säger ni? :) Men neej, vi var faktiskt bara på badhuset i Sandviken. Himla länge sen jag var där, så det var på tiden. Riktigt skoj, mest en massa barnfamiljer å så men det var ju inte så oväntat. ;P Neej, så blev åka båda rutschekanorna, (man blir rätt yr i skallen av röda). Men det var riktigt skoj! Så äre en ny vecka imon då. Vet än så länge jag ska jobba fredag, men blir väl förhoppningsvis flera dagar med, är jag nästan säker på. Hoppas mest på hagaström bara, där jag är mest :)
Nee ikväll blir det lugna puckar igen, är hemma hos Fredrik nu å ska göra tortellinigratäng..mums! Så blir det väl film sen, a lot like love börjar kl 9 på fyran. Rekommenderar jag alla att se, riktigt bra som jag minns den. Var väl 3½ år sen, men har nog samma smak idag ;D En komedi äre iaf.
Neej nu blire väl å hitta på nåt annat ett tag. Men tack för kommentarerna jag fick! :) Jättegulligt, både Lillsanna å Sarah ;D Å sen en till tjej med .. tack tack :) Fortsätt gärna, å kom gärna med förslag på vad jag ska skriva om! Alltid kul!



Haha ;D Var tvungen å ladda upp en till bild från grekland när jag ändå höll på. Fredrik va missnöjd med den förra, han tyckte inte han var lik sig på den? :P Men jaa.. bjuder väl på denna då :)

Tjingtjing ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0