Vilken film!

Hejsss : )
Hoppas ni mår bra. Dagen har jag tillbringat med att spela guitar hero i ca två timmar, så himlans skoj ju, man får inte nog förrän man ser hur allt lyfter sig. Typ hyllan bredvid teven lyfter sig, rätt läskigt egentligen. Men ändå tänker man "en låt till bara", å sen blir det fler å fler. Som jag alltid tänkte förr när jag läste så sjukt mkt böcker. Älskar fortfarande å läsa, men har inte alls blivit lika mkt numera som förr. Men det där när man var inne i en bra spännande bok, skulle upp tidigt i skolan kanske. Å tänkte, ett kapitel till bara. :P Så tänker jag ungefär med guitar hero.
Så kom Fredrik hem med en sån där groda (semla typ) som vi delade på. Jag personligen gillar semlor mer. Vill ha mer mandelmassa, i "grodan" så har dom blandat grädde å mandelmassa. Men den var okej!
 Sen ikväll har vi kikat på en sån otroligt bra film. Helt sjukt vad bra den var, The curious case of Benjamin Button. Den rekommenderar jag så otroligt, vääldigt speciell film. Lite rörande också.. Yesyees. Väldigt lång, 2 timmar å 45 min. Men den var inte seg nångång, utan allt flöt på bra. Den har dom verkligen lyckats med! Brad Pitt som huvudrollen å :)
Men nuu blir det kanske sova? Börjar 7.30 imon, slutar 16. Skönt å få jobba lite. :) Jag är inte så himla trött än bara, vaknade ju rätt sent idag efter att jag somnat om igen. Men kanske kommer om jag lägger mig ner?
Kostar inget å försöka.
Godnatt folk :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo gott att du fick en semla =)) kul, den flmen vill jag också se kram kram

2009-02-26 @ 12:25:15
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Johanna*

Det ska bli skitkul på Lördag ja :D Ser fram emot det! Ni får komma när ni vill :) Men de andra två skulle komma halv sju..Kom när det passar er :)

2009-02-26 @ 16:52:38
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0