Underbart väder!

Yeees, om bara snön varit borta så hade det varit perfekt. :) Men man ska inte klaga.. vaknade redan halv 10 idag jag, lite konstigt faktiskt, sover ju oftast till minst halv  11 om jag får sova ut. Men det var lika bra att gå upp å duscha å greja då tänkte jag. Sen drog jag till Lidl, å sen vidare till systemet å stan. Inhandlade dricka till imon, mascara, strumpor å strumpbyxor. Sen lite småsaker bara. Så tog jag det bara lugnt, å sen drog jag till mor å far. Är här nu, ensam förtillfället med missarna =) Mamma är å jobbar, Camilla är på stan å fikar med Thomas, Stefan å Pappa är å handlar. Så var jag nere på hantverkartorget å solade också. Inte världens bästa, mkt bättre på stan. Tihi, Betty är såå söt, är efter mig vart jag än går. Sen om man ska gå å ta upp henne så springer hon iväg, vill va svårflörtad vettu ;) Gosgumman.
Jaadu, nääe nu ska jag ta å dra mig hemåt strax tror jag. Så kommer Sarah senare som sagt :D <3
Tjoo så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0