Torsdag.

Jao, vad har hänt sen jag skrev sist då? Inte så mycket tror jag, blev aldrig nå skriva igår... Jobbat både igår å idag, rätt korta dagar. Men fasen vad veckorna går fort när man inte jobbar nå länge. Tyckte nyss det var måndag, å nu är det helg snart. Inte hänt nåt spec iaf.. hade gympa med barnen igår :) skojskoj. Kom precis hem till sandviken, var hos bejb igår efter jobbet å sov där. Åt jättegoda typ kycklingswraps igår. :) Har ingen riktig aning om vad som sker idag, mer än att jag ska hjälpa Sanna å flytta fler saker till lägenheten. Schysst som man är ;) haha. Får ju soppapengar också så. :P Ska nog åka till mor å dom senare med.. Hälsa på bettygumman! :) vet inte alls när jag träffade den goskatten sist! Var väl nån vecka sen iaf. :S Miss her. Hon känner mig fortfarande bäst iaf, är efter mig som en svans när jag är där ;)
Ajaa.. ingen riktig fantasi idag. Tycker att snön ska ta å försvinna, vill ha vår nu!
Rätt så trött är jag å.. hostan börjar bli bättre iaf. :P
Sen ville jag lägga in en bild på Betty, men hittade ingen såhär direkt, så istället bjuds det på Fredrik å Sofie ;) Hans föräldrars katt. Haha, kolla in vad hon posar på bilden. :D Btw, hon var hemma hos Fredrik två dagar i veckan, fasen vilken gosig sak. Men ingen å lita på dock, helt plötsligt kunde hon hugga till. Så där får man passa sig ;) Hur söt som helst iaf. Å lyssna bara på namnet, sofie. Kan det  bli sötare på en katt? :D haha. Så klockrent!
Nääe, om man ska ta å göra lite makaroner å bacon kanske?
Pussikram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0