Tjosaan

Haha, fan vad jag är värdelös på att komma på rubriker jämt :P Men det är faktiskt svårt. Kommer ihåg när man var väärsta aktiv på lunarstorm förr å skulle skriva sina dagboksinlägg där, det var tammefan alltid lika svårt å komma på dom jädra rubrikerna då med. Jadu.
Sitter här hemma hos Fredrik själv just nu, han är å tränar plus ska han köpa underkläder till mig. Duktiga jag glömde å ta med det till han igår när vi drog hit, men blev såå stressigt bara. :P Har ju inga här heller, utan packar alltid med mej rätt många så tar jag med alltihopa hem sen så jag kan tvätta.
Vaknade halv 9 imorse av att hagaströmsgården ringde å undrade om jag kunde jobba där idag å till fredag. Kunde gärna gjort det idag å fredag, men har ju ett annat jobb imon på ett dagis i valbo. Å då var det på småbarnsavdelningen, å dom ville helst att nån kunde komma som kunde vara där alla tre dagarna i sträck. Typiskt! Trivs så bra där. Men ska dit nästa torsdag iaf :) Å dom ringer ju så fort det är nåt så det känns bra..
Ahh, igår blev det tacos iaf! Så sjukt gott, finns typ inget bättre :) Så såg jag på andra avenyn å programmet om rosing där. :P Haha, rätt underhållande å se faktiskt. Jää.
Å jag är så sjuuukt pank just nu :( synd om mig. 12 spänn på kortet ;P Det sista försvann igår..
Skönt med lön på fredag! Kan man känna sig som människa igen. Sen att inte lönen blir nå bra alls är ju en annan femma. Vet inte om jag kommer våga öppna lönekuvertet imorron. :S:P
Nääe, ser framemot mars nu!
Å så ser jag framemot utgången på lördag :)
Nääe nu ska jag ta å göra nåt annat. Spela guitar hero kanske? Jag har blivit bättre på det, har sträckt upp mig till medium ;) Woho. Kanske ska sjunga lite lips med? haha. får se.
Jag vill iaf verkligen se den där Benjamin Button filmen med Brad Pitt. Fredrik har laddat hem den nu, men frågan är om det är bra kvalité på den. Jag är inte så kräsen när det gäller sånt iaf. :D Alla säger ju den ska vara jättebra !
Å här är en bild på mig med "min" hatt i lördags :D haha. Innan festen började.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0