Tjenis penis!

Haha fan, såg att mina läsare ökat en liiiten smula igår. Fast jag inte skrev nåt på hela dagen :/ Blev helt enkelt inte mkt sitta vid datorn igår, jobbade 12.30-16, å sen åkte jag till Fredrik å mös med han ;) Sen gick hela kvällen jättefort, vi åt rätt sent åså. Såg andra avenyn också! Lika bra som alltid! Så jaa.. får väl skriva mer idag då tycker jag. :D Kom precis till Fredrik nu iaf, jobbade mellan 9-13.30. Var å hade gympa idag med dom äldsta.. jag fick vara krokodil ;) haha. Barnen verkade tycka det var skitkul iaf. :P Så imorron ska jag öppna. Börjar alltså 6.30 åså ska jag gå ända till 16 imon. Blir 9.5 timme jag ska vara där. Men det är väl bara bra egentligen, har ju inte jobbat så mkt timmar den här veckan å förra. Som sagt för att hon jag vickar för går halvtid. Men det har varit skönt på ett sätt.. men pengarna är viktigare! Lite segt för jag satte upp mig på tvättid imon mellan 13-17.. behöver veeerkligen tvätta :S Men får väl åka hem imon å hoooppas det finns nån tvättid kvar ändå då på kvällen! Så på fredag tror jag att jag slutar redan 11. Så blir det väl tillbaka till Fredrik då, åker ju redan 7.30 till åland på lördag morron. Eller bussen går då. Så ska vi baka cheescake på fredag tror jag. Seriöst, finns det nåt godare? Så sjuuukt smarrigt ! MUMS !
Ajaa.. göra nåt vettigare nu? Neeej det tänker jag inte göra ;P Men sluta med inlägget tänker jag göra.
Ni har aldrig fått nån bild på Bettymiss, så det ska ni få nu! :) SÖT VA? ;D


Kommentarer
Postat av: Johanna*

bedårande!! :)

2009-02-11 @ 15:45:43
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Camilla från opalen

Jättesöt katt:-)

2009-02-16 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0