Tjenatja.

Hoppas ni mår bra?! Själv är det finfint. Sitter å tar det lugnt bara, som jag har gjort å ska göra hela helgen. Igår såg vi på dagissnuten, hade inga störra förhoppningar på den filmen i å med att arnold schwarzneger är med i den. Alla filmer han är med i brukar vara dåliga :P Men den här var rätt rolig ändå! Gammal är den å, 19 år. Men kul med gamla filmer tycker jag! Spec gamla skräckfilmer. Så kikade jag på en djävulsk romans, gick på tv igår. Rätt bra, jäkla sorglig på slutet. Å så såg jag lets dance.. inget program jag är en favvodiggare av direkt, men det går å se när det inte finns annat. Sitter bara här nu, tänkte ta å kika nån film snart, sanning å konsekvens tror jag. Älskling laddade hem den åt mig igår, det var ju typ 100 år sen man såg den. Bra gammal klassiker :D Å ikväll melodifestivalen. :)
Sis ska ut ikväll hon, antingen hang loose i gävle eller lobby i sandviken. Jag är iaf inte avis ;) Känner mig inge festsugen alls. Men alltid kul å höra hur hon haft det, hon har alltid så mkt roliga saker å berätta :D:D
Shit vad jag är fantasilös idag på vad jag ska skriva. Känner jag borde skriva nåt speciellt om nåt speciellt. Men vad skulle det vara? Några tips?
Lyssnar på Britney Spears just nu , Break the ice. Den tjejen har ett antal bra låtar lär jag säga! Otroligt grym å duktig. Var min idol när jag va yngre ;)
Nääe, tror jag ska äta nåt. Pastagratängen från igår maybe. :)
Ha en kanon dag!
HejDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0