Taggad.

Sorry för mitt otroligt dåliga bloggande igår, jag hade bara verkligen ingen motivation till att blogga när det var så fint väder ute. Å fantasilös som få var jag också.
Igår kväll kom iaf Sarah förbi, vi käka lite chips å såg på tv å film. Såg på hot chicks, haha, den är rätt rolig den. :D
Annars satt vi bara å snacka massa. :) Kan verkligen snacka om allt med den bruden :)
Så köpte jag en ny Frida story igår, äre nån mer som läser den? En tidning med en massa sjukt bra noveller i, vissa kortare å vissa lite längre. Är romantik, erotik, drama, övernaturligt, eller ur läsarnas egna liv. Man kanske skulle skriva nån novell nån gång å försöka få med där? Kan vinna upp till 1000 spänn ;) Så är det rätt roligt å skriva också. Nån mer som läser den? Om inte, börja! Den är oerhört bra. Kostar typ 30 spänn, kommer ut i butik en gång varannan månad bara, det som är lite segt. Men.
Taggad för ikväll är jag å. :D Blir min snygga randiga klänning ändå, lite trött på den men den får duga ikväll åtminstone ;) Vet inte hur jag ska ha håret bara.. Tror Camilla ska få göra en inbakad fläta på mig (inte av hela håret då alltså utan bara där fram). Men får se, om hon kan på mig, och om jag blir bra i det. Fredrik skjussar in oss till Forsbacka efter 18 nån gång iaf, i min bil. Så hämtar han nog efter krogen med :) Bubben min :) Ska vara hos mig under tiden.
Jaadu, vaknade redan 10 idag ja. Men fastnade direkt vid tidningen, men har hunnit duscha nu iaf, å ätit två mackor. Så nu ska jag fixa lite mera, sen blir det att dra till ängsbacken en snabbis å lämna in ett papper där, å senare bege mig till pärona å Camilla en sväng :)
Hoppas ni får en underbar dag idag!
Kanske ses ute ikväll ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0