Skoj!

Hellu hellu!
Måndag eftermiddag.. sitter å tar det riktigt lugnt å lyssnar på musik bara. Jobbade till 11 idag. Gick bra å FORT! :D
Borde väl städa lite här, får se om jag gör det. Annars ska jag väl bara ta det lugnt, ska hem till pärona en sväng. Träffa min betty boop :) Å skvallra lite med syster ;) Alltid lika kul! Kan verkligen sitta å snacka i timmar :)
Börjar 12.30 imon, vadå sköönt?
Aja. På lördag äre alla hjärtans dag ;) HIHI, mys!
Den ska jag fira med min älskling :) Vi ska åka till åland ! Med Linda å Per :) Kommer bli kalastrevligt! Fredrik håller på å bokar nu. Alltså, blir till åland å vända bara. Så bussen går 7.30 på morronen å är hemma i gävle igen kl 17. Så inget missa melodifestivalen där inte ;) HÖHÖ. Blir käka buffé å grejer!
Men men.. nu ska jag ta å bege mig hem till mor å far.
Ha en bra dag!
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0