Shiiiit!

Tja gott folk!
Inte bloggat på x antal timmar, typ igår eftermiddag sist :) Men iaf, var väl tänkt vi bara skulle vara hemma å kika melodifestivalen. Så blev det också. Men Linda hörde av sig, skulle komma med sin kille som blev sjuk, men så blev det jag, fredrik å linda istället :) Mycket trevligt. :D Kikade på det, drack öl å drinkar. (ICKE bra att blanda). Iaf så söööög verkligen melodifestivalen igår. Hur faasen kunde caroline af ugglas gå vidare till andra chansen? Så sjukt dålig låt, hon verkar lite spec hon med ;) Man undrar verkligen ibland hur folk tänker å röstar. Shit shit. Men var ju bra att alcazar gick till final iaf, hade en bra låt! Å sen emilia var ju inge vidare alls tyckte jag. Låten alltså. Hon gjorde väl ett rätt så bra framträdande. :) Sen borde ju Marie Serneholt gått vidare, hade ju en hyfsad låt... Och Scotts var väl sådäär. Inte hundra. Nej igår var vi inte nöjda! Sen det nya röstsystemet tycker jag inte om så mycket heller. menmen.. Allt för pengarna ;) Jadu.. hoppas på bättre nästa vecka!
Iaf, efter melodifestivalen drog vi igång Lips å sjöng lite ;) Spelde lite guitar hero sen, å efter det drog vi till interpool. Sen var det bara hem å sova. :) Å lilla jag blev rätt så dragen. Haha. Inte bra att blanda som sagt. Har mått som jag förtjänar idag.. fyfaaan var längesen jag var så bakis. Blir ju aldrig bakis jag heller.. kan ju bli lika full som jag var igår, utan att bli bakis överhuvudtaget. Men är för att jag dricker cider å så. Drinkar är inte min grej det, blir aldrig riktigt gott heller. Bara om nån bartender blandar, då brukar dom kunna bli perfekta. Hm, konstigt. ;P
Aja.. idag skulle jag träffat Linda på stan en sväng, men fyfaan vad jag mådde piss så det gick inte alls. Men jag å Fredrik åkte å kikade på deras nya lägenhet sen, shiiit vad den va snygg! Avis blir man ;) Min lägenhet jag har är väl okej, men går liksom inte in för å rusta den å grejer heller. Skulle ju kunna bli mkt snyggare än vad den är.. men det är ju bara en etta, känns onödigt å fixa till den en massa då. Ska väl iaf inte bo kvar där i all evighet. Hoppas jag. ;)
Efter det besöket åkte vi till hagaström, till fredriks moster. För fredriks kusin fyllde år. :) Så nu har jag träffat 4 av hans 6 kusiner. Det var trevligt :) Fikade en sväng å kikade på deras nya radhus bara.
Ajaa, det var nog allt för mig idag! Blir bara lugnt snart, ska äta god mat å kika beck senare! :)
Hoppas ni haft en bra helg!
Tjingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0