rubrik.

Mm fick bli sån där rubrik, ingen fantasi alls ;) Blev aldrig nåt bloggande igår, jag satt inte vid datorn på hela dagen förrän sent på kvällen, men då var jag för trött. :P Åkte till Fredrik igår efter jobbet, å hans internet krånglade, var därför. Annars igår tog vi det bara lugnt, åt god kycklingfilé å potatisgratäng. Kikade på en film som heter sex drive, rätt ny. Den var helt okej, rätt så rolig :) yesbooox.
Idag kommer lite folk hit å dricker hos Fredrik, kan bli skoj. :D Själv har jag bara två shots, men får väl tjata lite på nån.. nämner inga namn ;) tihi.
Jadu, på dagen nu har jag ingen aning om vad som händer. Fint väder verkar det vara iaf. Vaknade redan 9 idag ja, fattar inet när vi somnade 2. Aja.. kan va skönt det med.
Nåjaaaa, nu ska jag ta mig en dusch!
Ha en rolig dag, skriver mer senare antar jag, eller imon efter partajet :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0