Rockabilly!

Usch, vad trött jag är nu. Vaknade 7.10 idag typ, sen 10 min senare ringer dom från dagiset å hör om jag kan stänga istället för att sluta 11. Tackade jag ja till, har ju mest gått halvtid så lite extra klirr i kassan är BRA! Yees, så det gick bara fint.. förutom på slutet, haha. Är så att man behöver inte låsa dörren själv där, utan låsa med en nyckel typ emellan handtagen å sen lägga tillbaka den å slå igen dörren bara. Så börjar låset krångla lite, verkar som det inte ville låsa. Så håller syrran på å ringer å ringer, blir skittrött på alla saker jag håller i så lägger mobilen å väskan utanför dörren. Så var jag lite stressad med, haha. Men iaf så stänger jag dörren å stänger in mig själv. Å då är den låst, bra tänker jag. Sen ska jag öppna den å då gåååår det verkligen inte. Var väl jag som bara blev stressad för att det inte gick första gången, men lite läskigt när jag har mobilen å väskan utanför. Å där inne står jag som ett skrikande jehu å får inte upp dörrfan :P Kunde ju inte gå in i hallen heller å ringa nån, för hade larmat å då hade det väl blivit ett jävla liv om man gått in där. Så stod där å ryckte å bankade å skrek lite, hahahah. Komiskt egentligen :P Sen kom det en mamma till ett barn där, hon skulle fixa nåt med nåt papper, så då blev det lite bättre när nån visste att jag var där iaf. Efter å dra lite hårdare i låset så fick jag iaf upp det till slut, å hon hade nog rätt roligt åt mig, den där mamman. :D Haha! Skulle jag med ha haft i hennes situation! Hahha. lite halvkul sådär. Nog om det.
Åkte hem en snabbis, sen drog jag direkt till Fredrik. Fick lite bråttom när jag kom på att min kusin skulle vara med på tv vid 19.15. Gävledala alltså. Hon sjunger i ett rockabillyband, har släppt en skiva nu med med två äldre tjejer, å hon är bara nyss fyllda 15 år. Otrooligt duktig tjej! Lite stolt är man ju :D:D Verkade inte ett dugg nervös vid inspelningen heller, iofs var det inte direktsänt men ändå. En annan hade ju varit hypernervig :S Sen skulle jag iofs aldrig klara av å stå på en scen å sjunga heller. Shit, skulle verkligen aldrig klara av det, skulle vara för nervös innan så skulle hacka fram orden tror jag :P Usch, nej hemskt sånt där. Men alla är vi olika. Lika det med å hålla föredrag för klasser när man gick i skolan åså, det vare absolut värsta jag visste! Har inge problem å sitta med ett gäng å snacka så, behöver inte heller känna personerna så värst bra. Men det är just det där när man mååste prata om nåt spec, å alla tittar på en.. å spec när man står upp också. Lite enklare att sitta ner. Beundrar verkligen alla som klarar av sånt där jättebra, å min kusin är ju en av dom! Själv är jag väl inte så jätteintresserad av rockabillymusik heller. Men Carin är ju uppvuxen med det, hennes pappa (min farbror) sjunger ju själv mkt åså. En del låtar är väl helt okej ändå ;D Aja..
Alla hjärtans dag imorron, vad ska ni hitta på? Som sagt några ggr så åker vi en dagstur med eckerölinjen, 7.30 går bussen så ska strax ta å lägga mig nu. Efter den blir det väl bara hem å mysa, se melodifestivalen. Imon är jennifer brown, lili å sussie, markoolio, amy diamond, 60s heat, lasse lindh och bandet, måns zelmerlöv å 60s cookies and beans med :) Skrev direkt av där från svts hemsida. Lyssnar lite på låtarna nu med, man får ju höra 1 minut. Svårt å säga såhär fort, men lili å sussie å måns låt lät rätt okej ! Får väl se imorron.
Jag å Fredrik gav iaf varann lite små presenter idag med, kunde inte hålla oss ;D jag fick en ros, å en sån där bra rakhyvel. :) Thnx bejb! <3 Han fick en giraff med ett hjärta bakom, typ gosdjur då alltså, å sen ett kort :)
Men nu ska jag ta å bege mig till kojs !
Hoppas ni får en underbar dag imorron!
Puss å godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0