Partaj igår.

Haha yes, igår blev det hattfest här hemma hos Fredrik. :D Var riktigt trevligt må jag säga. Först kom Robin, David, Said å Henrik. Gjorde inte så mkt, lyssnade på musik å spelade lite tvspel. Mortal Kombat eller nåt sånt hette det, ett fightingspel när man ska slåss mot varann. Jag vann en gång iaf :D hihi.
Sen dök Linda, Lindas syrra Matilda, Tessan, Tessan och Annika upp. Var trevligt, blev lite musik å lips nån gång också. Hehe. Åså hade vi våra hattar på oss ;) Nicenice. Sen drog iaf Said, Robin å David. Men lite senare så dök istället Lindas andra syrra upp med sin karl, plus Lindas bror. :) Så blev ännu lite mer folk sen. Så sen drog vi till Slick :) Var jätteskoj, hur mkt folk som helst fast det var helgen innan lön? :S Mer folk där än vad det är i sandviken på löningshelgen. Konstigt, men var kanske för det varit brynäsmatch. Kom in också fast det var 23 igår, men antagligen brydde dom sig inte nå när dom tänkte att det inte skulle komma nå mkt folk. Så det var kalastrevligt, dansade å röjjde. Var lite fyll ja, men inte mer än vanligt ;) Jadu. Sen drog vi iaf hem efter det. Jag, Tessan, Fredrik å Henrik. Sen dök Linda upp också  :) Åt lite käk, å somnade sen. Idag blir det bara mys å film. Ska iväg å köpa pizza nu, gooott! Sjukt hungrig. Blev aldrig å kolla nå mkt på melodifestivalen igår, såg vilka som gick till final iaf. Emd lät väl okej, men resten var då inget å ha :P Mkt bättre förra veckan. Yesyes, men ska väl kika reprisen idag iaf.
Pics från gårdagen ;)


Jao, man ser lite halvfull ut kanske. :P men det bjuder jag på. Min älskling var iaf oooerhört fin ;) <3
Nu pizza!
Tja!

Kommentarer
Postat av: linda smith

haha snygga bilder ;D

2009-02-22 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0