Ny vecka.

Å jag har jobbat HELA 3 timmar idag! :D jävlar ja, inte alla som får jobba så mycket eller ;) Nääe men hon jag går för hela veckan jobbar bara halvtid. Det som är seeegt. Vill ju jobba heltid ja, tjäna in massa pengar. Dock är jag sjuk fortfarande, förkyld å fryssen. Så är väl rätt bra egentligen. Ska förmodligen vara där nästa vecka med, blir typ samma tider då. Får hoppas jag får 8timmarsdagar de resterande två veckorna sen. För känner jag lär tacka ja också. Så jag inte tackar nej, å sen ringer ändå inte vikariejouren.. då får man ju inte lite ångest. :P Trivs oerhört bra på det där dagiset iaf, typ det bästa jag varit på :) Så himla gulliga barn å personal!
Får se vad dagen bjuder på, är hos Fredrik nu iaf, degar ordentligt. Ska på bio ikväll iaf :) I taket lyser stjärnorna heter den. När jag läste om den nu så kom jag på att jag har läst den boken för länge sen... Kom på det för jag läste om nån populär ullis knullis. Haha. Otroooligt bra var den iaf. Rätt sorglig med har jag för mig. Har höga förväntningar på filmen iaf, verkar otroligt bra när man ser trailern på den. Lite fjortisfilm kanske ;) Men den är ju för alla åldrar iaf! Frågade Sarah först om hon ville gå på den, men hon kunde inte idag. Å jag börjar 12.30 imon så vill verkligen göra nåt ikväll, så då tvingade jag med mig Fredrik.
Får se vad som händer sen i veckan.. jobba dom här kortisdagarna iaf. Helgen blir lugn den med, melodifestivalen börjar ju på lördag. :D:D Wiho! Ska bänka mig framför teven varje lördag nu, i fem veckor framöver eller vad det är. Är ju största höjdpunkten på året när det börjar ;) Okej, nu överdrev jag... Men det är otroligt mysigt å spännande! Något man följt innan man lärde sig gå typ :P Sen gillar jag schlagermusik med. Tror jag är rätt ensam om det, alltid när jag har fest så klagar alla på mig om jag ska dra igång nån schlagerdänga mitt uppiallt :P Så om jag är på krogen, kan jag gå fram till diskjockeyn å tjata på han å dra igång nån klassisk schlagerlåt. Haha. Gjorde det för två år sen iaf kommer jag ihåg, sa jag tyckte det var så passande å dra igång en sån när det ändå var melodifestivalfinal dagen efter. Då startade han upp velvet - mi amore. haha :D sen blev det lite mer tjat, men då lyckades jag tyvärr inte... stackars mig ;P
Men måste tillägga att schlager inte är den enda musik jag gillar, onej! Är rätt så mkt allätare :)
Aha, vad ska man hitta på nudå typ 8 timmar framåt? Måste ju hålla mig inne iaf, när jag fortfarande är lite sjuk. Så blir väl å käka nåt (om man nu känner nån smak vill säga). Kika om det är nåt bra på tv!
Ser att läsarna ökat lite med.. härligt härligt, fortsätt så ;)
PUSS på er!






Kommentarer
Postat av: Johanna*

Jag tycker vi ska ta och göra om en utgång någon helg! ;)

2009-02-03 @ 16:40:49
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0