Monday.

Hellu hellu.
Ny vecka, nya tag!
Sitter hemma i Sandviken nu för en gångs skull, är ju fan aldrig här mera ;) Blev jobb från 10-17.30 idag, gick bara bra, kände mig lite omotiverad men annars så! Var 4 jobb som ringde idag, först hagaströmsdagiset ca kl 6.45. Jävla skönt när hon sa jag skulle börja 10 så jag fick somna om. Men strax efter ringde vikariejouren, sa till dom att jag var upptagen. Sen vaknade jag 9, å då hade ålderdomshemmet ringt. Ringde upp dom, dom hade undrat om kvällsjobb, men blir kvällsjobb imon istället. 16-21 :) Inte varit där på ett tag, men ska bli skönt å sova ut! Så hade ett dagis i valbo ringt med.. shit, ibland ringer inget, å ibland ringer flera st. Aja, efter jobbet åkte jag hem och till ICA, sen har jag varit hemma bara. Var förbi mor en sväng å, hälsa på sis :) Alltid trevligt. Bror är här nu å, lånar några filmer.
Btw, fredagen den 13e igår var ruskigt bra! Verkligen, den rekommenderar jag, om man gillar skräckfilmer å att hoppa till då å då. Jag hoppade dock inte till en enda gång, förutom i sista scenen. Fredrik vet jag inte riktigt hur många ggr han gjorde det ;) Haha :D
Tvättid imon iaf, verkligen på tiden.. ska jag se till å städa lite här hemma med, det behövs!
Meen om man ska ta å hitt på nåt skoj nudå? Njääe.
Menmen, vet inget mer å skriva just idag. Återkommer imorron! :)
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta min msn av fredde ;))

2009-02-16 @ 23:23:35
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Linda Smith

jag vet inte alls vad som sker till helhgen, men efsta vill jag göra nu när allt är som det är. jag vet att freppa har skvalltar en del haha! har du nå jobb i veckan då? :))

2009-02-17 @ 11:18:32
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0