Ledig idag igen.

Men kom på sen att anledningen till att dom inte ringer är ju för att det är sportlov ;) Lite skönt med lediga dagar ändå. Är ju jättemkt barn på alla dagis som har äldre syskon som måste vara hemma från skolan, då blir ju givetvis dom hemma dom med. Igår hjälpte vi Sanna med lite saker, jag å Fredrik, sen tog vi det bara lugnt. Åkte hem till mamma å glodde på "Besökarna". En gammal svensk skräckis från typ 1988. Nån som sett den? Inte alls läskig, mest rolig. :P
Så nu ska vi snart äta mat.. bacon, stekt potatis å ägg. Mums! Yee, annars idag har jag ingen aning om vad som händer? Om det blir gävle, eller om jag blir kvar hemma.. Ska se "den rätte för rosing" ikväll iaf, kan bli spännande å se om hon lyckas hitta nån karl! :D Jag personligen tycker inte alls hon ser bra ut, men det stod ju på nån sida igår att hon är en av de hetaste 10 singeltjejerna i sverige.. :P Kan bli ett underhållande program iaf. Sen efter det är det ju andra avenyn! bästbästbäst.
Så är det fettisdagen idag, å jag är en riktig fattiglapp just nu. Hm, så blir nog ingen semla för min del. Men är inte överförtjust i det så jag klarar mig nog ;) mandelmassan är godast, det är alltid för mkt grädde på dom :S Mormors semlor hon gjorde när hon levde, dom var såå perfekta. Kommer ihåg hur mysigt det var varje februari när hon kom med semlor till oss, å vi fick hjälpa till att baka dom. Goa mormor, dog i december 04 :( Där lät det btw som hon bara kom till oss varje februari, men träffade henne ofta. Saknar henne fortfarande ibland.
Jadu.. förvånad blev jag idag å när jag såg att jag fått ett fång blommor i annonsbladet av Sanna :D Haha. för att jag hjälpt henne flytta. TACK ! :D:D
Men nuu, ska vi ta å göra klart maten. Uppdating more later maybe.
TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0