Lär väl skriva nåt.

Rolig rubrik? Njäe.
Men måste ju skriva nåt iaf.. men vad? :P om dagen kanske?
Var fem jobb som ringde idag, ojojoj, vad poppis man är. ;P Inte lätt.
Var på trollgården å jobbade idag i valbo, var trevlans. :D Ska dit imon med, börjar 9 så ska lägga mig strax. Annars idag har jag varit hos mor å snackat massa skit med syster, myste lite med betty boop också. :D Sen drog jag hem å käka, å sen hem till Sanna, hon har kommit igång lite mer i lägenheten nu, så det var bra. Shit vad hennes jämthund Mira älskar mig ;) tihi. Alla djur älskar mig, precis som alla djur älskar pappa. Vi har nog det där i oss, att dom känner att vi är djurvänner liksom ;) haha. :D Men iaf, Mira ville bara ligga å gosa med mig hela tiden, så när Sanna sa åt na å hoppa upp i sängen så stirra hon bara, men sen sa jag det, då vare hoppa upp direkt. :D Så blev hon lite "sur" när jag inte gosade med henne hela tiden. Dom är söt dom små liven! En hund vill jag ha en vacker dag.. annars är jag ju mer en kattmänniska. :) Men hundar är speciella, men jag vill nog inte ha en stor hund. Det ska vara en liten chihuahua eller en ful-söt mops :) Men det får bli nån gång senare i livet det. En perserkatt vill jag iofs också ha, dom är så fult koola ;)
Men nu har jag inte tid å skriva mera, måste sova så jag orkar med en massa barn imorron. Haha btw, barnen på hagaströmsgården klagar på att jag säger ordet schyst ofta? Men det gör jag väl iofs också när jag tänker efter. En sak man säger mkt utan att tänka på det. :P Jadu.
Men godnatt folk. :)
Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0