Jävla hosta!

Bläsch, vilken dryg fanskapshosta jag haft ikväll! Inte kul, inte kul. Börjar ju må bättre annars, inte alls febrig mer, å förkylningen börjar bli bättre. Men usch, hosta är riktigt jobbigt. Är jag hellre megaförkyld. Tror jag. Iofs kan vara så, att är man en sak så tycker man alltid att det är värst. Äh, jag vet iaf att det värsta som finns är urinvägsinfektion! Det går inte å beskriva hur hemskt det är. Ni som haft det vet :P Har jag heller jordens mensvärk.. Har t.om hört dom som säger det gör ondare med urinvägsinfektion än att föda barn. :) haha. Har jag klarat av urinvägsinfektion två ggr, så borde jag klara av att föda barn så småningom med andra ord ;) Det känns ju iaf bra!
Aja, nog om det. Har jobbat i hagaström några timmar idag, började först halv ett, så var riktigt skönt å få sova ut. Fast jag inte var där så länge, så var det full fart hela tiden, så timmarna bara flög fram :) Sånt är skönt tycker jag, när det är lite sådär småstressigt, utan å vara skiiiitstressigt. Sånt pallar jag inte. Men hatar verkligen när det går segt, å man är rastlös. Som när man jobbade på härliga resultat en gång i tiden, haha. Söndagarna där, det var förjääävligt. Blev bara värre å kolla på klockan också.. uscha :P
BTW , filmen igår var kanonbra! Varmt rekommenderad :D:D I taket lyser stjärnorna såg jag, för er som inte läst det senaste jag skrev. Rätt sorglig på slutet.. typ hela biosalen satt å bölade. Inte jag dock.. har svårt för å gråta när det händer tråkiga saker i filmer. Är mer så att jag gråter när det händer lyckliga saker :) I filmer/böcker då alltså.
Sen idag har jag kört till storvik å tillbaka, hjälp sanna å köra lite saker till lägenheten, snart flyttar hon in. :)
Så kikat på andra avenyn ikväll .. bra som vanligt!
Nu blir det å kika runt lite, sen sova. Börjar 9 imorron.
Godnatt ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0