Humor is the shit.

Å trött är jag.. som vanligt ;) Gått upp så tidigt hela veckan så, blir skönt å få sova ut i helgen. Var på trollgården idag igen, ska vara där imon med. Men slutar redan 13 imon, sköönt på en fredag. Var rätt trevligt idag. Haha barn är så roliga när man gungar dom, åså ropar man "Kom inte tillbaka.. NEJ, kom inte tillbaka! :D" hihi, dom håller seriöst på å dö av skratt ;) såå gulligt. Säger man däremot "Kom tillbaka" så är det inte riktigt lika kul. Lättroade är dom då verkligen. :) Men bra man har humor... personer utan humor, det måste väl vara dom tråkigaste människorna på denna jord? Seriöst.. såna som inte fattar skämt, jämt är sura osvosv. Givetvis finns det ju gränser på vad man ska skämta om också, det ska ju inte bli så att den andra personen blir tjurig. Så det är ett elakt skämt liksom. Sen finns det ju dom som är lite för mkt å andra sidan.. typ jag å Camilla. :D Iofs ingen som gillar våran humor. Eller förstår den rättare sagt. ;)
Mjaadu, imon åker jag till Fredrik direkt efter jobbet iaf. Blir väl lugnt hela dagen/kvällen, kommer nog vara rätt trött. Sen på lördag äre ju melodifestivalen igen.. Bwo är med på lördag! Dom har alltid bra låtar, men skulle bli nån ballad denna gång tror jag, så det återstår att se. De andra som skulle vara med var nån Sofia, Molly Sandén, Emd också.. kan bli spännande, dom brukar ha bra låtar. Fattar dock inte varför Erik kallas för snyggerik, äre nån som vet? Han är ju inge spec snygg.. stör mig på hans röst :P Haha. Lika Danny, inte heller nå snygg.. är väl isf den där Mattias snyggast! Velvet är med också.. hon brukar ha helt okej låtar. Sen Maja Gullstrand från Fame factory .. kommer ihåg när man följde det programmet som en galning för några år sen. Hon var väl aldrig nån direkt favorit för mig, men det är en kool tjej. Så var det nåt band till där som skulle vara med. Men kommer lite folk hem till Fredrik på lördag med, å dricker :) Kan bli trevligt :) Får se vad som händer senare mot kvällen.. Jag har inte råd å spendera pengar iaf, beror på om nån vill låna eller skänka mig ;) Men sen nästa helg vid löningen blir det fest hemma hos Johanna iaf, på lördagen! Blir riktigt kul, får man träffa hennes vovvar med ;)
UUh jag ser inte fram emot denna lön nu i februari.. jobbade inte alls mkt i januari :/ Nedu, nu längtar jag till marslönen, för har jobbat bra mkt nu iaf. Å kommer jobba vidare också. :)
Men nu ska jag sysselsätta mej med nåt annat.. typ se du är vad du äter? :p
Ciaaau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0