<3<3

Jao, två hjärtan passar väl bra idag när det är alla hjärtans dag. Varit en trevlig dag, vaknade 6.30 imorse av alarmet. Fyy vad jag var trött, men vi tog oss upp. Mötte upp Linda å Per utanför Fredrik, tog oss till bussen. Båten gick från grisslehamn, så tog ca två timmar med bussen. När vi väl var där så handlade vi lite i taxfreen, jag handlade minst, bara två shots. :P Dom andra handla massa sprit å grejs. Så käkade vi buffé, den var helt okej :) Men määtt blev man. På hemvägen var det inte liite fulla folk eller, massa medelålders, man kände ju sig fan gammal när man satt där nästan längst fram nykter ;P
Å jäävlar vilket liv det var, nån tant som stod upp hela tiden, å busschaffisen fick skrika i mikrofonen åt dom hela tiden å sitta ner å blablabla. Ojojoj ... sov en kvart på hemvägen iaf, hade svårt å sova där med allt liv. Sen kom vi hem, då sov jag ca 1,5 timme.. var tänkt vi skulle dricka lite här hos fredrik ikväll, vi fyra. Men sen bangade grabbarna, å jag kände mig såååå trött, så tänkte det var bättre å ta det sen när man är riktigt sugen. Yesyes :)
Sova ska jag göra nu med snart, uscha trött man är. Jävlar vad jag tjatar om hur trött jag är i mina blogginlägg hela tiden :P Haha! Men det är saant! Skriver mest när jag är trött tror jag ;P
Ajaa.. melodifestivalen blev det ju ikväll iaf, det var såå mkt bättre den här gången än förra. Måns Zelmerlöv var ju klockren, jättebra låt å utstrålning! Kanon att han gick vidare.. den där låten slår väl inte Cara mia men. Å sen Lili å Sussie var ju fan asbra! Dom skulle ha varit i final med Måns istället för Heats. Men annars är jag nöjd :)
Får se vad som sker å händer imorron, blir nog en riktigt seg slappardag, skööönt ! Det behöver jag nu :)
Kikar på nån dålig film på 6an nu å, constantine. Den verkar rätt värdelös enligt mig, Fredrik gillar den iaf. Är väl slut strax.
Aja, höres väl ;)
Godnatt Världen!


Kommentarer
Postat av: Johanna*

Du verkar ha haft en bra alla hjärtans dag :)

2009-02-15 @ 17:11:09
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0