Wohoo

Tjena hej!

Hemma och väntar på Stefan å Camilla, de ska ner på stan en sväng å tänkte de skulle hämta upp mig samtidigt så jag kan åka till ICA å handla julmat, å lite annat smått å gott. :) Får jag bärhjälp på köpet också, inte illa! ;D Så det blir julmat hemma hos mig ikväll! Enligt Camilla så kommer Thomas med datorn senare också, som jag ska få av honom, å det är jag hiiimla tacksam över! :) Den näst bästa julklappen det! :)

Imorron är det julafton, blir hem till mamma å pappa bara, umgås med familjen. Inte alltför ofta man umgås med alla de samtidigt, så det blir treevligt. :)
Nuu ska jag diska, sen dra iväg.

Slänger upp denna nyfunna bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0