wee

Hejsan hejsan!
Sitter hemma, är bra trött så ska nog ta å sova snart faktiskt. Klev ju upp 6.40 idag.. tog bussen in till skolan, där hade vi seminarie vi skulle redovisa i grupp. Inget seminarie jag pluggat skitmkt till å gått in för då det inte var examinerande, men visade sig ändå att det var lite halvt betygsättande. Det gick heelt okej iaf!
Sen hann jag hem i ca tre timmar, käkade och hann skriva på lite plugg under den tiden. Sen blev det bussen in till valbo, där jag var barnvakt ikväll åt sötflickorna :)
Var inte så mkt ensamma med dom dock, vi gick över till grannen å åt mat, var kvar där ett bra tag å kikade tv, sen hem å försökte få dom å sova. Tog en stund men sen tog det sig :D Så söööta.. höll på å somna jag med där med tjejerna jag med,, kan bero på att jag gick upp tidigt, så får nog bli så nu straax som sagt!

Nu är det heeelg också :) Lite plugg har jag kvar, men annars blir det en lugn helg.. sköönt! Inge fest förrän juldagen känns det som! NICE!

Imon är det idooooool :)

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0