tacos <3

Tjaaa!
Sitter här å blev riktigt trött å seg efter tacosen jag käkade. Men gott var det. Tacos funkar jäämt! <3

Var in till valbo på eftermiddagen, eller nästan mot kvällningen, med Viktor, Camilla å Peter. Jag hittade en ny digitalkamera faktiskt. :D Såå skönt! Nu får jag hoppas att denna kamera blir kvar lite längre hos mig än den förra. :p Så blir det ju mycket bilder sen å, självklart. ;D Sen hittade jag två tröjor, en klänning å ett par jeans. Lite fynd iaf.. en musmatta blev det också, nu blir nog vissa andra nöjda iaf.. ;P

Viktor åkte för ett tag sen, jag ska bara ligga å dega hela kvällen. Köpte en Frida story som jag ska läsa å läsa i.. jag älskar att läsa! Har alltid gjort.. så länge det man läser är bra då, vill säga. Men om det jag läser är riktigt bra, då har jag svårt att sluta..
För övrigt dessa dagar har jag inte mycket inplanerat.. skönt å bara ta det som det kommer! Lika nyår med, ingen aning. Blir ju självklart nyktert, men kanske blir att man går på någon fest iaf, får se. :) Blir som det blir..

Äta chips å läsa äre som gäller nu, ha en bra kväll! :)

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0