sooova

Godkväll! :)
Ska strax ta å sooova, känner mig bra trött å seg. Umgåtts med Sarah ikväll, vi gick till ICA en sväng, sen till videohallen där jag köpte sunes jul och en film som heter mammut. Hört talas om den förr, å man fick två för 199, så då slog jag till eftersom sunes jul kan man vilja kika på närsomhelst! Sen köpte vi kebab med ris, å gick hem hit å glodde på det. Mycket skratt till dessa avsnitt, Rudolf gör ju fan nästan hela serien. :D Störtskön! Den andra filmen får jag ta å kika på imorron kväll eller nåt.. 
Imorron ska jag dessutom vara barnvakt igen, till Nova å Hailey :) Deras föräldrar ska in på bio, å hörde om jag ville komma. Självklart vill jag träffa de små pärlorna igen! Det ser jag fram emot!

Då blir det sova för min del!
Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0