Snart..

SNART är det nytt år :) Brukar kännas lite överskattat med nyår, det blir bara nytt år, men det är ju ändå skoj att man firar det så pass mycket! Nu blir det 2010 dessutom, alltså nytt decennium. Nån som har några nyårslöften? Mitt är iaf att bli bättre på att ta tag i städning å inte skjuta upp det! Det blir mitt löfte! Får se om jag kan hålla det. ;D Det tror jag nog!
Som det ser ut nu på nyår är vi några st som ev ska gå ut å äta iaf, å sen dra till någon fest. Det styr sig det där. Jag får försöka ha så roligt jag kan med det fulla folket! ;D
Annars idag har det varit rätt lugnt, jag hakade på Camilla ner på stan på eftermiddagen, så var vi till Ica också. Så blev det varma mackor å flum hemma hos mig! Sen kom bror å hämtade henne, å jag fick skjuts till Sofia där vi kikade på Skönheten å Odjuret. Den gamla klassiska tecknade filmen, rätt så bra ! :) Nu blev jag sugen på att se fler disneyfilmer, får bli Snövit nästa gång! Sen kom Elof hem dit med, vi kikade tv en stund å sen lämnade jag turturduvorna. ;) Skapligt kallt ute ikväll, men ändå bra skönt när man gått ett tag. Himla skön luft å andas!

Nuu ska jag iaf lägga mig å fortsätta läsa i den superbra tidningen tänkte jag, så blir det sova om en stund också.
Godnatt på er ! :)

Jag å Sarah hemma hos Kim, löning i oktober innan E-type! :) Vad munter jag ser ut. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0