seeg

Halloj!
Hållt mig inomhus hela dagen, förutom nu ikväll när jag tog en prommis till ICA. Gick dit för jag skulle handla lypsyl, tror ni inte jag kommer på att lypsylet har jag glömt å köpa sen när jag är hemma igen, blev andra småsaker istället. Såå typiskt mig!
Lite städning å smått plugg har det varit som gällt idag annars, tänkte om jag skulle försöka ta tag i pluggandet lite mer nu när jag har tid. Kommer iaf inte kunna somna på ett tag då jag sov till 13 idag.. uuh hatar å vakna sent, jag känner mig alltid så seg å ful då! Hjälpte inte att jag ställt alarmet heller, jag somnar om ändå jag. Imorron ska jag försöka ta mig upp i tid iaf!
Imorron kommer dessutom Viktor hit. ;) Så blir det kanske en promenad med Sofia med.. det är verkligen sviiiinkallt ute! Men det gäller att klä på sig, å när man väl har gått ett tag så blir det varmt.

Vad har ni för planer för helgen dåå? Jag å Viktor ska hem till Sarah som blir ensam hemma på fredag, å kanske laga mat där eller köpa med oss nåt, så ska vi kika IDOL såklart. Myyyyyyyys! Spännande vem som åker ut nu, jag säger bara HEJA CALLE! Han är grym å helt klart den som utvecklats mest. Erik å Tove är ju asbra dom med, men känns som att Erik har varit så bra hela tiden så det är inge skoj med honom längre. Han känns rätt garanterad i finalen iaf, så det står ju mellan Tove å Calle, å då säger jag Calle. Tove är bra, men hon har gjort sitt nu tycker jag.
Späännande spännande.. På lördag blir det utgång i gävle igen. :D Hoppas på heartbreak denna gång, mer sugen på det känner jag. Jag å Sarah å kanske Camilla åker in, så ska vi hem till Cissi å förfesta. :) Var ett tag sen nu, så det ska bli skitkul! Så har Cissi två av sina tjejkompisar där också, nice! Det kommer bli en BRA helg, det har jag en stark känsla av!

Ja, om jag ska försöka mig på pluggandet dåå, så man får lite gjort ändå.
Ni får ha en mysig fortsatt kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0