såå trött

Idag känner jag mig segare än segast.. kanske för att jag gick upp 7.30 imorse. Kommer inte ha problem med å somna iaf..
Var i skolan mellan 9-12 idag, efter det har jag inte gjort mycket.. slapp å plugg hemma bara. Tråååkigt har jag! Funderar om jag ska orka ta tag i läsloggen, men nääe, det kommer jag inte palla ikväll. Bara tanken av att kika på alla små ord i böcker får mig att bli ännu sömnigare. Kör med den imorron. :)

Näe, ska väl ta å slänga mig i soffan framför tvn ett tag. Kanske det blir något bra som får mig å skratta, som gör mig lite gladare.. humöret känns sådär just nu. Eller kanske någon kan komma hit å få mig att skratta? Då skulle jag må bra!

Ganska gammal bild på mig å Sarah :) Men fan vilken rolig kväll det var!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna*

Klart det var en rolig kväll! det var ju hos mig!;D

2009-12-10 @ 23:27:00
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0