Nice kväll!

Heellu :)
Sitter hemma nu bara, riktig slappdag idag.. väntar på att de varma mackorna i ugnen ska bli klara, sen ska jag läsa lite plugg å bara chiiilla. Orkar inte börja med läsloggen idag, det gör jag imorron istället. Söndagar undviker man helst å plugga på, det blir ju såå mkt värre än vad det redan är liksom, just för att det är söndag.

Hade en kanontrevlig kväll igår. :D Sarah kom hit först, senare dök Camilla å Thomas upp, å slutligen Mattias som skjutsade oss. Åkte in till gävle efter 8 någon gång, hem till Cissi. Där var hon å hennes trevliga kompis Sara som jag träffat förut, åså en till lika trevlig tjej vid namn Carolin. Vi drack, lekte lite "Jag har aldrig", å slutligen dansade vi lite med. ;) Dansa är något de ofta gör på förfesterna i gävle, i sandviken sitter vi bara å dricker, å dansandet kommer när vi väl går ut. Men dansa lite till bra musik som man får välja själv är ju aldrig fel. ;D

Väl inne på Slick var det riktigt drag, hade superskoj. Efteråt blev det bussen hem.. Jag fick sovsällskap av Sarah också, slapp jag sova ensam :)
Nuuu ska jag äta, å glo på tvn tror jag.

Förstår dock inte hur vissa folk tänker... som inte kan diskutera saker utan måste gå ifrån diskussionerna, pga att de kanske inte har så mkt att komma med trots allt? Väldigt omoget gjort måste jag säga... Jag har inget å be om ursäkt för iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0