Naaajs.

Hej å hopp!
Sitter hemma å tar det riktigt lugnt, håller på å tvättar sista tvätten nu. Sarah var här ikväll å kikade Andra avenyn också, mys! Sen ska jag nog krypa till kojs ganska snart, jag är helt sluut. Dels för att jag gick upp ca 6.30 imorse, sen har man suttit på två seminarier idag också, ett av dessa var examinerande som jag skrivit om.. tror det gick helt okej iaf, jag snackade väl inte i fem min men det är rätt svårt å göra det. :p Det får bli som det blir, såå skönt å ha det gjort! Nu behöver jag inte åka in till skolan förrän måndag, när nästa seminarium är. :) Skööönt! Plugga järnet hemma istället.. försöka så gott det går åtminstone. Sen är det jullov om ca två veckor, tiden går så fort. Har lite saker kvar å göra med plugget, en lång läslogg ska skrivas, samt två saker med studiegruppen också. Sen får vi en hemtenta att göra de sista dagarna.. apropå studiegruppen så tycker jag verkligen om min grupp! Lätt å hamna med folk man inte kommer överens med alla ggr, men dom är såå klockrena. :) Men efter jul hamnar vi i nya klasser.. får hoppas man hamnar i en bra en, ska ändå gå med dem i tre år. Men det får vi hoppas!

Nej, ska krypa ner i soffan nu med Veckorevyn, å vänta på tvätten blir klar.
GODNAAATT.

Haha, detta är ett roligt klipp från Sunes jul btw. Dock säger hon inte stick sådär många ggr egentligen ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0